Amsterdam

Sista natten i Amsterdam för den här gången. Det blir aldrig så realuppdaterat här på bloggen som jag önskar under dessa utbildningsmoduler men med en lång hemresa imorgon hoppas jag kunna skramla ihop en överblick och dela med mig av de senaste veckornas farande. Jag kan inte med ord beskriva hur kul det har varit och är under dessa veckor. Vi deltagare nöter verkligen på varandra, umgås 24/7 på gott och ont. Där emellan hinner jag också träffa så många nya spännade människor, vissa gör djupa avtryck och kommer finnas med mig restan av livet, testa nya smaker, upptäcka nya livsval och få ovärderliga insikter i både yrkesroll och som människa. Sista natten för den här gången skrev jag, för jag kommer definitivt tillbaka. Amsterdam är så mycket storstad och småstad i ett, löjligt nära Sverige men med ett kontinentalt mind set. Så lika men ändå så olika.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: katrina - dot dot dash

beautiful image of amsterdam! love that city x

2011-12-16 @ 21:37:35
URL: http://dotdot-dash.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback