Manuellt arbete

Ibland kan det vara skönt att lämna datorn en stund och använda papper och penna, det är en riktigt befriande känsla att jobba öga-hand och viktigt för att skärpa sinnena, och muskelminnet! Och jag som måste investera i en ny dator då min gamla pärla är så trött att det är stört omöjligt att jobba i flera program samtidigt kan verkligen behöva den mentala paus ett sådant påfrestande tekniktrixande innebär, så jag har laddat med blyerts, papper, idébok och markers bl. a Nu blir det bloggdesign a la old style. Brukar ni skissa för hand?


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Kristina

Har precis hittat hit, gillar din blogg skarpt! Jag lär återvända :-)

2011-01-09 @ 09:49:01
URL: http://frokensvarshus.blogspot.com
Postat av: Hanna

Absolut pannan måste jag ha bredvid mig, det blir ibland bara en liten idé som sedan får växa i datorn! Men jag skulle inte klara mig utan papper och penna!

2011-01-14 @ 18:25:28
URL: http://hannasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback