Österlenvykort: Urban Living

Dagarna bara flyger iväg och det nya livet som långpendlare kräver sin lilla acklimatisering. Nu är det redan över en vecka sedan vi spenderade helgen på Österlen så det är bäst att se till att även de sista vykorten kommer fram.

När jag upptäckte att Karlaby Kro ligger nästgårds till Simrishamn blev Urban Living en givet butik att besöka, tack för tipset Frida. Urtrevlig personal och läckert sortiment. Särskilt förtjust blev jag i de marmor/harts-gjutna hand-krokarna C'mere, Grab och Offer (underbara namn!) av Harry Allen, vars hand det är.
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh fina affär, ett riktigt smultronställe detdära, jag var där bara för någon vecka sedan jag med :)

2011-06-13 @ 22:21:06
URL: http://lulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback