Appropå vardagsrealism

Nu har det varit ordentligt tyst här på bloggen igen och den nakna sanningen bakom kulisserna är att jag är sjukskriven och inte gör många knop. Förhoppningsvis snart på benen igen med hjälp av vila och lite tebälgande. Skönt att jag precis fått veta att jag slipper diska mina Åsa Lindström-bägare för hand då de tydligen funkar fint i diskmaskin. Here go diskbänksrealism. Ja för så kallade vardagsrealistiska stylingbilder dyker upp lite varstans i inredningsvärlden, inte minst bland bloggarna, just nu i svallvågarna efter The Selby och den svenska motsvarigheten i boken Nesting där man ser en motreaktion till alla drömhem och tillrättalagda bilder. Det ska kännas ostylat, som en ögonblicksbild från den ocensurerade vardagen - den nakna sanningen helt enkelt.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Tinakusina

Krya-på-dig-hälsning från ett höstmörkt Karlskoga!

Kram

2011-11-03 @ 17:02:21
Postat av: Mor Lisen

Muggarna är så läckra.. även i diskmaskinen..:)

Styrke-kramar-om-hårt-å-länge... <3<3<3



Puss från morsken!

2011-11-04 @ 13:27:09
Postat av: Mor Lisen

Muggarna är så läcker-vackra.. även i diskmaskinen...:)))

Styrke-kramar-om-hårt-å-lääänge <3<3<3

Puss från morsken!

2011-11-04 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback