Att göra sin grej

Jag ska försöka att uppdatera från min resa i kronologisk ordning men lite geografiskt hoppigt kanske det blir, det får ni stå ut med. Efter att ha vaknat upp till samma vackra vy från sängen går strax bussen mot Nusnäs, och den som har gjort sin hemslöjds-historia förstår säkert att jag är på väg mot dalahästfabriken. Dalahästen - denna ikon för ett helt landskap samlat i ett stycke trä. I hotellreceptionen står hästarna uppradade med rumsnycklarna i ett läderband runt magen och det är ingen tvekan om i vilken region jag befinner mig. Jag gillar när man liksom kör sin grej.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: challan som sket i brallan

hej!

nu kom jag på en sak, du hade ett inlägg om ett par kemtvättsgalgar man kunde använda som tavelram med hjälp av klädnypor. och jag hyllade dig för iden för jag fick inspiraiton. och så frågade jag var man kunde köpa dem, du svarade och jag glömde totti bort att tacka!!! för svaret. så nu säger jag det, tack. nu vet jag var man skall inhandla dessa tjusiga galgar. tacktacktack :)

2011-10-03 @ 22:39:38
URL: http://challan.blogg.se/
Postat av: Sara - Little Miss Fix It

Ha-ha, tack Challan! Jag håller med du 110% - bättre sent än aldrig!!!

2011-10-03 @ 23:05:30
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback