H&M Home på Drottninggatan i Stockholm

Ganska precis två år efter att de slog upp dörrarna på Drottninggatan i Stockholm besökte jag i helgen H&M Home-butiken för första gången. Tyvärr blev jag varken särskilt inspirerad eller imponerad. Gillar man grejerna så gör man rätt i att beställa produkterna online snarare än att passa butikstiderna. På nätet har de dessutom lyckats med inspirationsbiten. En lite rolig grej dock, själva shoppingen  i den fysiska butiken gör man genom att plocka ihop små magneter (som ni ser på nedersta bilden) för respektive produkt och när man är nöjd lämnar min sin samling i kassan och personalen plockar ihop grejerna direkt från lagret, antar jag, eftersom jag som sagt inte blev så exhalterad av upplevelsen lät jag kreditkortet ligga och gick tomhänt därifrån.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback