W8 Warehouse på Odengatan i Stockholm

Som sista butik på min inspirationslördag klev jag in på W8 Warehouse, butiken som ägs och drivs av inredarduon Simon & Tomas kända från inredningsserien med samma namn. Butikskonceptet liksom namnet är sedan i somras förändrat och man har valt sortiment för en bredare publik som de säger. Billigare tolkar jag det som. Precis som deras stil i programmet är butiken excentrisk med murriga färger, tunga möbler och doftljus en masse. Må hända hade de redan tagit helg och hade after work där och då för de tog definitivt ingen notis om mig som kund vilket gjorde att de fina doftljusen från Serenity snällt fick stanna kvar på hyllan istället för att följa med mig hem. Är det något jag ogillar mer än butiksbiträden som följer mig hack i häl är det de som inte ens ägnar mig ett ögonkast. Det var nåt år sedan jag var där sist och nu lär det definitivt dröja till nästa gång...


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Tinakusina

Men käranån! Det är tur att du är mer upptagen till vardags, annars skulle man inte hinna med dig i ditt bloggtempo :) Verkar ha haft intensiva och bra dagar. Kram

2011-10-04 @ 22:25:19
Postat av: Att vara någons fru

Shit vad trist! Hoppas det bara var en bad day, sånt där kan ju förstöra hur fort som helst.

2011-10-05 @ 09:00:14
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Thilda

Vet precis vad du menar och jag gillar att du vågar och ger kritik!!!

2011-10-06 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback