Stockholmsinspiration

De senaste två dagarna har jag tillbringat i vår kungliga huvudstad med fulltecknat schema ur ett designhistoriskt och inspirationsmässigt perspektiv. Morgonen inleddes med mitt första besök på Millesgården på Lidingö, ever. Oh. My. God. Fick inspirations-overload och ville uppsöka närmaste ateljé och börja skapa genast, men med tanke på hur många butiker som stod på to do-listan så var det bara att snöra Conversen med dubbelknut, ladda kameran och med den greppvänliga stadskartan lägga benen på ryggen för ett inrednings-gatlopp deluxe. Nu blott ett pitstop på hotellet för att bättra på mascaran och byta skorna för att inta kvällens middag på restaurang Kungsholmen. I morgon bitti sätter jag mig på en buss med destination Dalarna och hoppas få lite tid att redigera bilder och servera bloggen från bl. a dagens upplevelser. God afton!


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback