Att bryta ihop och komma igen

Först och främst vill jag utrycka ett stort och varmt TACK! till alla er som lämnat en kommentar, sms:at eller på annat sätt erbjudit en axel att gråta mot när verkligheten bakom lmfi-kulisserna varit lite tungrodd, det betyder så oerhört mycket!! Som jag skrev går livet vidare och uttrycket "att bryta ihop och komma igen" passar bra på mig, särskilt i kombination med ju förr desto bättre. Med nya tag, ny energi och lite jävlar-anamma är jag redo för nästa rond i livets boxningsmatch. I fredags satte jag mig på tåget för att tillbringa helgen tillsammans med Frida (trendenser) i Göteborg. Hur lätt tror ni det är stänga av sin bloggradar i sällskap med inredningssveriges okrönta bloggdrottning? Not so much. Så efter ett par dagar med spännande möten på bokmässan, god mat, bloggskvaller, nya butiksbekantskaper och massa skratt sitter jag nu på tåget hem mot Kalmar mer bloggsugen än någonsin. Dessutom med halva resväskan full av chick-lit i form av boostande läsning om - ja just det - bloggbrudar. Jag säger som påsen från Pocket Shop - Äntligen! Tips- och pepptack till finaste Frida!

Jesper kommer och hämtar mig på stationen och det blir till att använda kvällen åt att byta ut handbagaget mot den stora resväskan eftersom jag fr. o m i morgon och de kommande två veckorna är på resande fot i Sverige för IComs Home Furnishing Programme. Den tredje omgången av IKEAs internationella internutbildning som sträcker sig från hösten 2011 till sommaren 2012 och som jag är en av elva lyckligt utvalda till. Tid är hårdvaluta just nu och jag försöker använda den så effektivt som möjligt, jag hoppas verkligen att det blir en skvätt över till bloggen också...


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it





Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att du är på gång igen Sara! Du är så stark! En riktigt kämpe! Saknar din energi och ditt positiva jag på jobbet! Kramar

2011-09-25 @ 16:38:52
Postat av: Mor Lisen

Vad glad jag blir!!! Och stolt oxå, kämpe-Sara..:)



Pussar o kramar <3

2011-09-25 @ 17:15:46
Postat av: Stämningsfullt

Härligt! Vet ju inte vad som har hänt men är glad att du mår lite bättre igen :)

Kram!

2011-09-25 @ 19:34:50
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Geraldine

Hej Sara, håller med jag saknar din leende och positivitet. Roligt med den utbildningen du skriver om. Kram och tar väl hand om dig.

2011-09-25 @ 20:53:45
Postat av: emelie

Välkommen tillbaka!

Göteborg är en lisa för själen ;)

Rolig utbildning, lycka till.

2011-09-25 @ 23:13:47
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Härligt att du är laddad med ny energi nu! Det ser jag framemot :)

2011-09-26 @ 10:03:32
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback