Att förvandla skräp till konst

Jag tömde minneskortet i min lilla kamera till föregående inlägg och hittade lite blogg-godis. Under turerna till sjukhuset här om veckan lade jag vantarna på ett gammalt och tidigare läst nummer av Sköna Hem för att minska väntrumstristessen. Vad glad jag blev när det visade sig innehålla just det hemma-hos-reportaget med en tavellösning som jag tänkte att jag skulle blogga om, men glömde bort! För kolla in den här tavlan - en specialbyggd plexiglaslåda fylld med gamla färgburkar som skulle till tippen. Hur fint som helst, och här snackar vi verkligen om att förena nytta med nöje där miljöfarligt avfall blir konst. (Ursäkta bildkvaliteten, jag var dessvärre inte topp-presterande i fotoögonblicket.)


Foto: Faximil av Sköna Hem 6/2011 Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback