Nytt i bokhyllan

Efter att varit vaken sedan småtimmarna, ja alltså det är ingen lek att ha en inneboende som plötsligt bestämmer över både John Blund och hur mycket mat som ryms i magen, har jag nu landat en kort stund i soffan. Här ska det bläddras i min nya fix på bokknarkarfronten - ett rykande färskt exemplar av dukningsboken FANTASTISK var dags fest från Ikea. I somras jobbade jag ihop med Oskar som har plåtat bilderna. Han berättade om detta bokprojekt och nu ska jag alltså äntligen få se resultatet. Som ni ser har nya brillorna redan anlänt och en kopp med älsklings-te från Kränku blir pricken över i, och resulterar nog i att det blir ännu en arla morgonstund i morgon... Fina bilder, dukningsinspo, och lite matporr i vykortsformat längst bak i boken verkar vara det man får för 49kr om man är Family-medlem. Skamligt billigt faktiskt och en perfekt gå-bort-present till middagsvärden kan man tänka.

Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina muggar du har!

2012-04-12 @ 07:35:36
URL: http://www.blogg.msma.nu/frkarp
Postat av: Sara - Little miss fix it

Petra: Ja. la-la-love them! Åsa Lindström heter keramikern och de sälsj bl. a i Hablingbo på Gotland och på Blås & Knåda i Stockholm.

2012-04-14 @ 21:55:28
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback