Mammabloggaren is in da house

Jissus! Herre min hatt vilka gratulationer ni skänkt oss här på bloggen, tusen tack!! Ja nu är vi äntligen hemma med världens åttonde underverk. Den vilda bebin, lilla fröken no name, Lejonungen, Sömntutan, E.T., Dirigenten, Fågelungen och Marsipanrosen för att nämna några av smeknamnet. Men vad hon ska HETA, det vet vi inte. Kanske efter helgen.
 
Än en gång på Blogg.se's förstasida men nu är det tydligen cementerat - jag har blivit en mammabloggare. Inlägget klassas "familj & barn" för första gången i bloggens mer än sexåriga inredningshistoria. Inte så konstigt kanske nu när Little Miss Fix It har gått och blivit morsa. Välkomna alla nya läsare! Jag hoppas att det bara betyder att det blir en uppskattad bredd på bloggen för även om jag befinner mig i en bebisbubbla nu så är, och kommer alltid kärnan att vara, inredning, design och DIY - utifrån mitt personliga perspektiv förstås. Och mer personligt än så här blir det inte just nu. 50% personliga gener - vår lilla marsipanros! I en galet underbar presentmössa (utifrån ett nackspärrsperspektiv kommer hon inte att få ha den ute i regnet...) Tack snälla Frich!
 
Har du också fått en liten marsipanros i din närhet? Snart kommer ett inlägg med presenttips passande en ny liten människa. Stay tuned.
 
Foto: @littlemissfixit via Instagram
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken ljuvlig marsipanros! Stort grattis till er dotter.

Måste också tillägga att det var en riktigt rolig bild med mössan. Själv ska jag få två vilda inom ett par månader - och har redan en stark dragning till mössor med öron. Hi hi.

2012-08-11 @ 22:05:49
Postat av: Jenny

Men himmel vilken sötnos! Och visst har hon fått sin mammas näsa? :-) Stort grattis!

2012-08-11 @ 22:31:46
Postat av: Linda

Jag tycker hon ser ut som en liten Edith!
Verkligen söt liten bebis!

2012-08-12 @ 09:20:25
Postat av: Åse - Interiörguiden

Stort grattis till sötnosen!

2012-08-12 @ 10:13:19
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Susanne

Men vilken liten ljuvlig lejonunge!
Ja det är svårt det där med namn... :)

2012-08-12 @ 11:58:23
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com
Postat av: Emmy A

Välkommen till världen finaste tösen! Ett stort GRATTIS till
ert undeverk. Hoppas ni alla mår bra! Kram Emmy A (Ikea Kalmar)

2012-08-12 @ 15:32:09
Postat av: Linnéa - mina finheter

Vilken sötnos! Stort grattis! Så härligt att allt gick bra till slut :)
kramar

2012-08-12 @ 21:17:10
URL: http://minafinheter.se
Postat av: Stämningsfullt

Men gud så gullig!!
Stort grattis!

2012-08-13 @ 12:56:28
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: annajohanna

Grattis! En sån sötnos!

2012-08-14 @ 20:19:30
URL: http://annajohanna.wordpress.com
Postat av: Natalie

Nu har jag varit inne och läst ifatt om den lilla tjejen! Stort Grattis! Hon är bedårande och på denna bilden ser jag att hon är lik dig! :)

2012-08-15 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback