Något för vintertrötta kroppar

I denna stund sitter vi, ett gäng tjejer, förmodligen med fötterna nerstuckna i varsitt fotbad och med en uppiggande smoothie i handen. Jag vet att jag nämt det förut och fortsatt så träffas vi i vår "junta" varannan onsdag och umgås, pratar förhållanden, drömmar, jobb, barn och livet i allmänhet. Ibland kan vi råka pyssla med något, som julkort eller ett broderi-som-borde-varit-klart-för-längesen *harkel* men oftast är det just umgänget, en god kopp te och bakverket för dagen som är det fina med våra träffar. Men idag kör vi alltså spa-junta här hemma och jag tror inte att man behöver vara i fjärde månaden för att inse att lite kropp- och själsvård inte är så dumt så här i slutet av februari. Jag plockade ihop det jag hade i kräm- och saltväg här hemma och de spaiga små handdukarna fick jag låna av bästa Frank frisörer, och då följde snygglacken med som en bonus. Perfekt för vinterskodda fötter, jo-jo (Obs! Det där räknas nog som reklam, be aware...).


Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback