Lite dagen efter

Likt en tjuv om natten smög jag ut från Clarion Post i takt med att solen steg över Göteborg och nu sitter jag på tåget mot Älmhult och jobb. Gårdagen fylldes av schemat för Bloggforum dag 1, med idel kvinnliga föreläsare och förebilder och just nu är jag så inspirationsfylld att jag nästan imploderar. Ja det känns som en invärtes pollenallergi som kliar något fruktansvärt så här sitter jag med anteckningsboken och plitar för fullt, näst bästa kreativitets-Clarityn efter förverkligande. Tyvärr missar jag roligheterna denna dag 2 men så är livet och gårdagens karamell ska jag suga på länge! Åh, kan jag förvalta ett uns av denna entreprenörsboost så kommer 2012 bli ett spännande Little Miss Fix It år. Just saying.

 

Mobilfoto: Sara Zetterström, Little miss fix it


Kommentarer
Postat av: Bodil- Smia

Härligt med lite invärtes pollenallergi. Haha.



(Du får skynda lite också med tanke på den invärtes rabies av instängd kreativitet som väntar när du har händerna fulla av vårdande. Blinkblink.)

2012-05-07 @ 11:29:34
URL: http://photografibutiken.se/bloggen
Postat av: Z I N G O G I R L S

Gud, fin header



Bloglovin' byte ?



Väntar på svar....

Kramar . Z I N G O G I R L S

2012-05-07 @ 13:20:25
URL: http://ziingogirls.blogg.se/
Postat av: Sara - Little Miss Fix It

Bodil: Jag planerar att få en trött guldklimp som lagar sin mat själv från 2 v ålder. Det beställde jag iaf...



Z I N G O G I R L S: Tack, vad kul att du gillar den. Jag byter aldrig länkar på beställning. Om du gillar LMFI så följ mig gärna på Bloglovin, och om jag gillar din blogg så ja, då är chansen stor att jag börjar följa... :)

2012-05-08 @ 23:20:43
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback