Efterlysning: vit tripp-trapp-stol

Eftersom Marsipanrosen och jag varit extra synkade idag (läs: hon har sovit i BabyBjörnen och ryggen har pallat trycket) har jag hunnit knåpa ihop ännu ett blogginlägg, med en liten efterlysning så här på eftermiddagen, innan jag använder egentiden till att stärka ryggmuskulaturen (gills det som egentid när man gör det lika mycket för någon annan som sig själv?) på gymmet. (Uppdatering: Mamman somnade när hon skulle tanka fullt inför gymfrånvaron. Och vaknade 2 h senare... Uups.)
 
Jag har bevakat Blocket så mycket att SÄPO skulle vara stolt över mig, men nu testar jag här på bloggen också.
 
Sökes: en bättre begagnad vit (eventuellt svart) Stokke-stol AKA Tripp Trapp inklusive bygel till ett överkomligt pris. Gärna i hoodsen, och finns den långt bort så måste det vara ett riktigt bra pris om ni fattar. Och är den bokfärgad med massa tuggmärken efter en argsint labrador så måste den nästan vara gratis va... Ja, ja ni fattar grejen.
 
Så kolla vinden och garaget. Och köket med för den delen om det inte står en sån dära fiffig stol, som kan flytta in i vårat kök så att Marsipanrosen kan joina familjemiddagarna och vi kan bryta tårna när vi sparkar i den på väg till diskbänken, och skräpar. Re-design som man säger.
 
Thanx!
 
Foto, som jag modifierat: Andy Prhat, stylat av Karolina Borg

Kommentarer
Postat av: Malin

Tips; Det finns massor av dem på blocket!

Svar: Jag har dammsugit Blocket så mycket att jag tänkte variera det lite med en efterlysning här ;)
Little Miss Fix It

2012-11-06 @ 21:00:57
Postat av: Frida

Åh en sån fin stol vil jag också ha när det är dags.

Svar: Klart du ska. Endast det bästa är gott nog åt lilla "Chanelle"...
Little Miss Fix It

2012-11-07 @ 11:30:17
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Madeleine

Var bor du?

Svar: I Kalmar
Little Miss Fix It

2012-11-07 @ 11:57:56
Postat av: Anna

Är ni ute och promenerar mycket så sväng förbi Kupan. De brukar få in fina stolar med jämna mellanrum. Lycka till!

Svar: Det var länge sen jag var på Kupan. Tack för tipset!
Little Miss Fix It

2012-11-07 @ 14:08:55
URL: http://www.frubinspirerar.blogspot.com
Postat av: Louise

Ett tips, Ikeas barnstol Antilop är oslagbar när barnen är riktigt små! Sitter kanon i den och enkel att skrubba ren från matrester och går att ta med i bilen. Köpte tripp trapp när vår dotter var 2 år och nu är den perfekt. Men jag var precis som du helt inställd på att köpa en tripp trapp direkt.

Svar: Tack Louise. Vi har en Antilop, i garaget. Tyvärr är benen så pinniga att vi förmodligen kommer sparka i dem varenda gång vi passerar köket (som är stor som en tändsticksask) och jag vill inte riktigt säga det (men jag tycker den är lite ful också..) ;)
Little Miss Fix It

2012-11-07 @ 21:51:58
URL: http://sakleterskan.wordpress.com
Postat av: anna m ludde

Kör på antilopen till en början så fixar jag dyna till donnan!

Svar: Jamen shit jao. Har minsann sett ditt nytillskott i fabriken. Tyvärr är jag inte riktigt överens med Antilop som för tillfället befinner sig i garaget. Och kanske får stanna där. ;)
Kram!
Little Miss Fix It

2012-11-08 @ 19:13:19
URL: http://annatotti.se
Postat av: Anna med Ludvig och bullarna

Haha vänta du bara tills det är dags. Alla byter till Antilopen för de sitter mycket bättre i den innan de fyllt året (och kanske längre också). Säg till bara om den flyttar in så fixar jag. :)

Svar: Du blir den första att veta... ;)
Little Miss Fix It

2012-11-09 @ 21:34:55
URL: http://annatotti.se
Postat av: room by sofie

Hej Sara!!! Jag har en bygel du kan låna / få om du vill ifall du hittar en stol utan bygel. Bokfärgad hihi, som inte används. Det är ok att måla om den. Stolen är superbra, Esther klättrade ur antilopen när hon var lite så vi bytade till tripp trapp! Kram // Sofie

Svar: I hear you... :)
Little Miss Fix It

2012-11-18 @ 23:38:46
URL: http://www.roombysofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback