På tapeten i torpet

Eftersom julhelgen blev en besöksturné utan dess like så blev det också en hel del snack om torpet bland familj och vänner. Ja, de som varit där är nyfikna på våra planer och de som inte varit där är nyfikna i allmänhet.
 
Jag fick ju lova Jesper dyrt och heligt att vi inte skulle göra några renoveringar första sommaren och förutom att köksskåpen till slut fick ge vika till förmån för grova öppna hyllor så har jag hållit det löftet. Snart är det ett nytt år och sommaren som kommer avläggs det inga löften som strider mot min natur minsann. En tapet som jag haft ögonen på ända sedan den kom är denna ljuva från Mr Perswalls kollektion Nostalgic. Jag ville ha den hemma men har ingen passande vägg. Plötsligt under julen kunde jag se den passa i storstugan på torpet, särskilt om vi öppnar upp till nock som vi pratat om och den får täcka ena kortsidan. Jojomen. Ja jag vet, vi är mitt i (den snölösa) vintern men det är väl aldrig för tidigt att börja planera, särskilt inte om det ska vara måttanpassat så säg...
 
Foto: Mr Perswall
 

Kommentarer
Postat av: Emma F

Snyggt, som gjort för ett torp! Är ni kvar i Sörmland förresten, får ni gärna komma över på en fika och lite prinsessklänningsprovning, Ingrids favvo just nu!
Kram!

2013-12-28 @ 09:45:44
URL: http://emmafahlstedt.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback