Vårt barnrum i tidningen Amelia

I somras fick jag frågan om jag ville visa upp Boo's rum i tidningen Amelia. Eftersom det var rykande färskt (knappt färgen hade torkat när vi tog bilderna) kändes det jättekul och jag sa ja! Sen är det ju som det är med tidningar, pressläggningar och semestrar så istället för i juli som det var sagt från början så är vi med i det senaste numret, nr 24/2013, som finns i butik fr. o m idag. Rummet har, som sig bör, förändrats lite de senaste månaderna och vuxit med sin inneboende och lite mer har kommit upp på väggarna. Förutom tryckfels-Nisses klavertramp på bloggadressen och att jag numera frilansar så är det en fin liten artikel. Löp och köp om ni är nyfikna, framsidan ser ut som nedan.
 
Foto: faximiler av Amelia 24/2013 Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

Superfint!

Svar: Vad roligt att du tycker det! Tack.
Little Miss Fix It

2013-11-07 @ 15:47:45
URL: http://belindaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefint, kul reportage!

Svar: Tack, precis som ditt kommer bli! ;)
Little Miss Fix It

2013-11-07 @ 19:33:14
URL: http://emmafahlstedt.blogspot.com
Postat av: sofia

Åh vad häftigt! Jobbade där en kort period, visst är de trevliga?

Svar: Ja, supertrevliga! :)
Little Miss Fix It

2013-11-07 @ 19:59:37
URL: http://midsommarregn.blogg.se
Postat av: anna m ludde o magen

Vad spännande, måste kolla in trots att det knappast är min favorittidning.

Svar: Haha, det tackar nog familjen Bonnier för ;)
Little Miss Fix It

2013-11-08 @ 22:32:24
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: hanna

Önskar ett nytt inlägg om barnrummet! :)

Svar: Okej, det är noterat :)
Little Miss Fix It

2013-11-09 @ 12:23:44
Postat av: Petra

Läste precis artikeln i Amelia! Älskar barnrummet! Tänkte fråga vart tapeten kommer ifrån? Skulle älska att ha den i min sons rum. :)

Svar: Åh, vad kul! Tapeten heter Harlequin och kommer från Ferm Living. Lycka till med sonens rum :)
Little Miss Fix It

2013-11-17 @ 08:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback