Hej helg!

Först vill jag bara säga sorry att det inte blev något inlägg igår, jag har som ambition att uppdatera varje dag. Men. Det var ju liksom fredag och fem dagars kliva upp innan tuppen tog ut sin rätt och efter världshistoriens godaste burgare (Jesperlagad med kött från pappa. Näee, vi satt inte och kanibaliserade min far men nötköttet kom från någon ko som marsipanmorfarn tagit av daga) somnade jag mitt i Idol utan att ens öppnat datorn. Oh well, fem dagars kliva upp innan tuppen resulterade i att jag även denna sjätte dag gjorde det. Utan änglaharpa. Suck. Så här sitter jag nu i mörkret och har lite tid att njuta av att vara ensam vaken i Hundrakvadrataren.
 
Vad jag ska göra i helgen? Tackar som frågar. Idag blir det till att kvista ner på stan och fixa födelsedagpresenter till en 2- och 4-åring, jag har en tanke om 'et så det kan bli lite presentinspo här senare, för att sedan gå på baklängeskalas. Jag hoppas att det bara betyder att vi börjar med tårtan och avslutar med middag och inte att vi måste gå baklänges hela eftermiddagen. Söndagens Mulleskola är inställd så vi kör torpvariant istället och passar på att förbereda för vintern, stänga av vattnet och typ mussäkra stället (prisuppgift på typ 120 m² gnagsäkert galler, anyone?) Hur ser era helgplaner ut?
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Min Klockaregård

Vilket vackert foto!
Baklängeskalas lät som en rolig idé. 😊
Helgens planer: lördag: renovering, och ev en aning städning o kanske bio?? Söndag: träffa fina vänner x 2. Utan barn, bara vi. Känns lyxigt, får till det för sällan.
Kram Nina

Svar: Tack! Det är infarten till torpet för några veckor sedan. Igår var det betydligt kalare efter en stormig lördagsnatt. Kalaset var kul (och långt) så söndagshänget på torpet var som rena rama healingen, dagen efter :) Kramkram
Little Miss Fix It

2014-11-01 @ 08:06:47
URL: http://www.minklockaregard.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback