Mitt senaste fynd

På lunchen i fredags pep jag förbi en antikaffär i Älmhult som jag passerat kanske hundra gånger utan att besöka. Att inte se skogen för alla träd ni vet... Tack vare en kollegas instagrambild visste jag nämligen att de hade något som jag dammsugit loppisar efter de senaste åren, och vi pratar inte enstaka som jag hittills lyckats skrapa ihop, utan en masse! Små, skira och supersöta lampskärmar. Vissa i hela familjer och andra loners eller om par och jag gick därifrån med ett trettiotal i mint condition för ett styckpris en kan hjula fram- och baklänges för. Jag prutade tills jag skämdes. Vad jag ska med alla små skärmpraliner till? Det får ni se framöver!
 
Foto: (eller ska jag säga skärmdump) Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad spännande det ska bli att få se resultatet! Kanske små tomte nissar? Ho ho.... :) kram Lotta

Svar: Ha-ha, ja det hade varit nå´t. Plötsligt känns min tanke lite trist ;) Kramkram
Little Miss Fix It

2014-11-03 @ 19:09:00
Postat av: sandra

Lampslinga ala mokkasin?

Svar: A la Mokkasin? Nä a la Little miss fix it i så fall ;)
Little Miss Fix It

2014-11-03 @ 23:11:25
Postat av: Anonym

Haha cyklar förbi Leif varje dag. Känner honom ....gammal ikean men har inte varit där på åratal, ja så längesen så jag inte minns! Borde nog stanna till ser jag!

Svar: Vad kul, ja gör't det fanns lite finheter!
Little Miss Fix It

2014-11-04 @ 20:21:20
Postat av: .charlotta

Väntar med spänning på resultatet av Little Miss Fix its flinka fingrar skall skapa :)

Svar: Ha-ha, de här flinka fingrarna ska bara försöka skapa lite lucka i livet som rymmer pyssel först, såattsäga ;)
Little Miss Fix It

2014-11-08 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback