Vår lägenhet är till salu

Den är fantastisk de är den, för att inte tala om området och föreningen (som vi döpte till Melrose - bara en sån sak), men vi har vuxit ur den trots sina 109 m² kärlek. Och visst hade jag fler planer, var inte riktigt "färdig", men de där planerna verkar vara beständiga och nu har föremålet växlat. Hej Hundraåringen, snart kommer vi, ska bara hitta en ny ägare till Hundrakvadratarn först (förlåt). För fler bilder kika in på mäklarfirman Pontuz Löfgren eller Hemnet här.
 
Idag blir det Skogsmulle och grilla kolbulle för hela familjen och jag hör regnet smattra mot rutan och undrar i vilken kartong regnkläderna packades ner inför plåtningen...
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Vilken fantastisk lägenhet, den borde inte vara svårsåld. Lycka till med försäljningen.

Svar: Ja, trots att Hundraåringen väntar så känns det lite vemodigt att lämna denna sköning till lägga :) Tack så mycket!
Little Miss Fix It

2014-10-19 @ 12:05:07
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: sandra

åhh underbart! ett riktigt hem! vet ju att du fixat till för fotografering men älskar hur du ändå lämnat så mycket "stök" kvar. det ser ju ut som att det bor kreativa o härliga människor där, folk som lever helt enkelt.inte sådär "avskalat" som alla ska få det verka som. lycka till med det nya hemmet o allt annat ni önskar er (läs förra inlägget)

Svar: Åh tack Sandra, det var en bekräftelse på att jag gjort mitt jobb :)
Little Miss Fix It

2014-10-19 @ 15:29:18
Postat av: Petra

Alltså den är helt underbar. Jag skulle lätt köpa den om det inte vore för att den ligger i helt fel ända av Sverige.

Svar: Åh, tack. Jodå den har behandlat oss väl, trots att den ligger i världs ände. :)
Little Miss Fix It

2014-10-20 @ 11:07:23
URL: http://frkarp.nu
Postat av: Maria

men åååh så himla härligt att få komma och "hälsa på"!! Lycka till med försäljningen det kommer gå galant! Kraaaam

Svar: Ha-ha, ja "välkommen"! ;) Hua, ja vi håller tummar och tår. Kramkram
Little Miss Fix It

2014-10-20 @ 14:17:07
URL: http://riazzoli.blogspot.se/
Postat av: .charlotta

Men va kul att få gå på en visuell visning av ert fina hem! Jag gillar också att du inte stuvat undan halva hemmet inför plåtning utan det mesta har fått vara kvar och visar hur det ser ut när någon faktiskt bor där!
Bra jobbat, lycka till nu, håller tummarna för en "nervig" budgivning ;)

Svar: Tack! Jag fick fria händer av mäklarfirman och tycker själv inte om att se nakna hem så detta kändes som en kompromiss med vad jag ville göra och vad jag hann med. Första visningen i e m, pirrigt värre! :)
Little Miss Fix It

2014-10-21 @ 21:37:48
Postat av: Industriköksblandare

Vilken fin lägenhet:)

Svar: Tack, vi har trivts otroligt bra!
Little Miss Fix It

2014-10-24 @ 10:12:19
URL: http://koksblandare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback