Hej från Gotland

Här kommer en semesterhälsning från min favorit-ö. Vecka 33 har liksom blivit lite av vår vecka. Jag gillade den redan när vi bodde här, i stort sett allt är fortfarande öppet men sommarhysterin har lagt sig lite efter kulmen av medeltidsveckan som avslutades igår, dessutom råder det sensommarvärme och havet har äntligen värmts upp till badbar temp. I år hade vi dessutom ett hedersfyllt uppdrag på agendan - Jesper har blivit gudfar och helgen har bjudit på namngivningsfest med cirkustema.
 
Idag har jag jobbat lite, i våras lämnade jag ett inredningsförslag på en trappa och nu var det dags att färdigställa så jag läderlindade ett trappräcke på eftermiddagen. Ska försöka sammanställa en DIY här på bloggen. Knixigt och trixigt men så otroligt vackert när det är klart, och inte minst efter några års patina. Annars har vi mest njutit av innerstadens alla vackra dörrar, solnedgångarna och stenstränderna - stenar kan man visst kasta precis hur länge som helst.
 

Foto: Sara & Jesper Zetterström

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Älskar den där dörren. Vacker!

2015-08-10 @ 22:07:53
URL: http://bintan.blogg.se/
Postat av: paulina

så härliga bilder du har på bloggen! kram

2015-08-11 @ 11:16:26
URL: http://paulinablad.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback