Hon frågade ju bara

Alla med treäpplare vet att det finns tillfällen då det är extremt svårt att hålla sin uppfostringslinje. Eller att de många gånger har svar på tal som gör att en allt som oftast måste bita sig i läppen. Detta utspelade sig hemma i cirkusens högborg:
 
Jag: - Du får använda kritorna på stenarna här ute, bara på stentrappan och stenarna runt rabatten, inga andra material okej?
 
Boo: -Jag målar här på den stora stenen mamma.
 
Jag: - Fint, det går bra.
 
5 minuter senare
 
Jag: -Men Boo, jag sa ju att du inte fick måla på något annat än sten, nu har du målat på terassen som är gjord av trä. Jag vill att du bara målar på stenarna.
 
...
 
Boo: - Mamma, är din cykel gjord av metall eller?!
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Emm

Haha! Kreativ onge:)

2015-07-22 @ 09:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback