Att önska kostar inget

Lite smått förtvivlad är jag nog allt i skrivandets stund. Det var ju precis ett år sedan jag och Jesper for till New York och jag har längtat efter bilderna ett bra tag nu och bestämde mig för att leta fram dem idag. Två hårddiskbyten senare. Här hade den blågula "skriet"-emojin passat ypperligt för jag Hittar. Inte. Bilderna. Det finns en hårddisk som inte har undersökts och anledningen är lika jobbig som självklar. Den ligger nämligen nedpackad i en skrubb i Hundraåringen, tätt, tätt staplad ihop med ca 20 kartonger med sånt som vi inte har plats med innan vi byggt ett förråd (och nu bygger vi ju bebis för förrådspengarna så om inte det framtida syskonets enrummare kommer med förråd i källaren (fick ni också en väldigt ... konstig... bild av min pressumtiva graviditetskropp nu?!) så lär ju det bygget dröja) - typ skrivare, gamla Formexkataloger, pennväss och en hårddisk.
 
Nåväl, det är ändå dags att lämna kontoret nu och ta långhelg som innefattar besök av stor syster. Hon hade aldrig tappat bort en mapp med bilder, hon är noggrannheten själv när det kommer till sånt. Själv är jag bättre på att fylla år och det gör jag på tisdag. Jag hade gärna hittat något av nedanstående i ett prassligt paket den 19:e (men måste jag välja räcker det med att hitta NY-bilderna, okej?!)
 
Flyg försiktigt i helgen!
 
Min önskelista består av: Mandukas ekologiska yogamatta (tipstack och grattis i efterskott till Johanna), "You are my shining star"-halsband av guldsmeden i min hemstad, vackra fotoprintet "Let's talk to the woods" båda från Mokkasin, nya inspoboken Hej! Kreativa hem 2 (älskar 1:an) och sist men absolut inte billigast, Rugged boots från Keen STHLM - att dö lite för-skorna som min kompis Anna har.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin blogg du har! :D

2015-05-14 @ 08:32:52
URL: http://skogsvindsackord.webblogg.se
Postat av: Sriwanna Salomonsson

Men boken måste jag ju bara ha! Det är ju en liten chrush på framsidan sen jag var ung ser jag ;) haha sen självklart kul att få se hur andra bor!

Svar: Ahahaha, jag var ovetandes innan din kommenter men visst efter lite efterforskningar, guilty as charged. Jag hade t o m ett tidningsutklipp med honom ovanför sängen som femtonåring... ;)
Little Miss Fix It

2015-05-15 @ 23:51:31
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback