Senaste nytt

I måndags körde Jesper och jag Malmö tur och retur på en arbetsdag så egentligen fanns det ingen tid över för shopping men när vi lunchade i Lund och passerade både Udda Tina (som precis öppnat webbshop) och Granit på vägen mellan P-huset och restaurangen blev det två snabba stopp. Ända sedan jag frekvent övernattade hos min kompis Karolina innan vi flyttade permanent till Kalmar har jag drömt om hennes vackra, mjuka indiska täcken. Tveklöst blev det ett köp när sådana låg i en oemotståndlig hylla i den udda butiken, det svåra var att välja variant. Det är så mycket som saknas när man flyttar till hus/större. Trädgårdsmöbler, maskiner, växter och inte minst en personlig touch - som just det här jättetäcket som kommer värma fint på sommarkvällarna utomhus. Egentligen skulle jag ha en hängmatta på Granit men de hade inte kommit in än. Istället följde ett fikonträd i kruka hem som också ska bo på altanen. Sakta men säkert börjar det ta form. 
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE -

Jag har också precis flyttat, och det är så kul att sakta men säkert bygga upp ett hem igen. Love it! x

2015-05-07 @ 17:20:32
URL: http://josefineeklunds.blogg.se/
Postat av: emma

Vilket fantastiskt täckte! 😍 Ett sånt villhöver jag jättemycket!

Svar: Hate when it happens ;)
Little Miss Fix It

2015-05-10 @ 13:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback