Frank Atelier - ny livsstilsbutik i Kalmar

Pjuh, slut på en intensiv jobbvecka men innan jag shiftar till säng-/helgläge ska ni få lite bilder från ett lunchbesök hos Frank Atelier tidigare i veckan. Frank har länge varit stället där jag fixar frillan och förutom det uppenbara, själva hantverket, så är det deras inställning till en helhetsupplevelse med bl. a service av gott kaffe/te och fruktsallad (för lång(håriga)sittande) kunder som gör mig trogen. Nu finns det ännu fler anledningar att ränna på Storgatan i Kalmar för Josefine har tillsammans med sin affärskollega Gabby även slagit upp dörrarna till butiken i den främre delen av salongen. Noga utvalda livsstilsprodukter som anteckningsböcker, doftljus, lampor och porslin samsas med lika noga utvalda hår- och hudvårdsprodukter. Bara en sån sak som att de är enda stället inom många mils radie som säljer Mini Rodinins fina barnkläder. Den officiella invigningen kommer vara på Skyltsöndagen och jag ser fram emot att se utvecklingen av detta ställe. Heja!
 
[ o ]: Sara Zetterström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback