Under misteln

Jag kollade igenom bilderna i kameran igår kväll. Den har legat ovanligt stilla under julhelgen skall erkännas men jag hittade ett par favoriter, och ja jag varnar känsliga läsare, det här blir väldigt romantiskt. Kan inte hjälpa det, jag kollade liksom på The Holiday innan jag gick och lade mig.
 
Så ja, misteln alltså. Som i en Dickensroman så hänger misteln mellan köket och vardagsrummet. Skylten köpte jag på Leva Kungslador för ett par somrar sen.
 
 
I år var jag lite sent ute men de alltid lika gulliga Maria och Rebecka på Blomman för dagen lät mig få den sista som de egentligen inte tyckte höll måttet. Men även skruttiga mistlar inbjuder till pussar, det är sedan gammalt. Och han där, kan inte fatta att jag får dela mistel (och allt annat) med honom, år efter år...
 
 
Spara

Kommentarer
Postat av: christine

Så vackert..Tacksam och glad i varandra...Det finaste..Tillsammans mot framtiden ...Sol...

2017-01-17 @ 05:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback