Finnes: liten älskad teakbyrå

Som jag nämnde tidigare så är det "en in - en ut-principen" som gäller här hemma när Jesper får bestämma, och det är väl tur att han får göra det ibland, om jag hade fått bestämma hade vi aldrig kastat något och till slut tvingats sova i bilen eller så.

Eftersom väskkvartetten flyttat in måste tyvärr min lilla teakbyrå flytta ut. Den mäter L75xD30xH52 cm och har två lådor och ett förvaringsutrymme med skjutdörr. I bakstycket är det borrat ett hål för sladd. Eftersom den har x antal år på nacken så har den lite patina och småskavanker, men på det hela är den i fint skick.

Är du intresserad? Hör av dig med ett bud på littlemissfixits(at)gmail.com.


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Åh men den är ju helt underbar. Ingår en extra kvadratmeter?! :)



Kram

/Johanna

2008-12-07 @ 11:34:37
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Louise

Jag budar!!! I loove it. Its goooorjes:) O de e din blogg också:) Tack för i söndags o hoppas Jesper tyckte om sin lilla kakpåse. Kraam Louise

2008-12-08 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback