Helgpyssel: adventskalender II

En något mindre pysslig kalender än den jag bloggade om i morse gjorde jag för ett par år sedan av 24 st BILLIG krukor (5:- st) från IKEA och klisterfolie som jag ritade själv och beställde från Arkitektkopia. Det blir en ganska stram kalender som man kan använda om och om igen och som t o m rymmer lite större paket om man så vill. Här hemma har det blivit ganska dåligt med återanvändningen, jag väntar förgäves på den dan som alla krukor är fyllda av paket till mig... ;-) Om du har tänkt att överraska din älskling med en kalender kan du få lite presenttips här.


© Sara Zetterström, Little Miss Fix It



Kommentarer
Postat av: Hildur - fixaodona

Aha, det var så den där adventskalendern såg ut! Snyggt! Själv längtar jag efter lite tid till pyssel, men har fullt upp med jobb. Är det inte det nya jobbet så är det skrivjobben i mitt eget företag. Puh! Känns som om huvudet ska explodera snart på grund av all ny information som tagit plats de senaste två veckorna. ;-) Stor kram!!!

2009-11-26 @ 23:23:16
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Åse

Det riktigt kliar i fingrarna när jag ser dina bilder, jätte fin kalender, enkel men enhetlig.

Kram!

2009-11-27 @ 06:52:55
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback