Innehållet i den lila påsen...

Jag flashade ju med en Illumspåse häromdagen och det som gömde sig i den var ännu en mugg till samlingen! Jag blev förtjust i de små espressokopparna när jag såg demIsas blogg och därför blev det genast ett impulsköp när jag fann muggarna i Köpenhamn. Gulgrön är färgen, just the way I like it!
Det verkar vara tajmat så att varje gång jag reser bort passar mina prenummerationer på att dimpa ner i brevlådan så nu ligger det en hel hög inredningstidningar här och väntar på mig... Nu blir det lite te och blåbärsmuffins i soffan - I have some catching up to do!


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Åhå, det var det som gömde sig i påsen! Najs! Gulgrönt - just the way I like it. ;-) Kram på´rej!

2009-10-13 @ 20:30:55
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback