Alla helgons dag

Ni kanske minns att jag efterfrågade er expertis gällande pumpor för ett tag sedan, och självklart fanns det gott om erfarenhet i bloggsfären. Tack för att ni delar med er! Lagom till Halloween förra helgen stod min allra första Jack-O'-lantern färdig men personligen tycker jag väl att det är idag på alla helgona det är viktigast att tända ljus för att hedra dem som inte finns med oss i jordelivet längre. Ikväll ska jag och Jesper traditionsenligt gå ner till kyrkogården vid slottet med varsitt gravljus för brorsan Kasper och morfar Tore - det brukar vara så mäktigt många lyktor tända där, och ute i trädgården lyser nu pumpalyktan. Jag valde att göra ett smått skräckinjagnade uttryck, det var liksom det ansiktet som kom för mig (så kom det inga bus eller godisare och knackade på i söndags heller...), no offence!


Foto: Sara Zetterstöm, Little miss fix it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback