Tystnad, tagning - presentationsteknik

Efter den fjorton timmar långa, och nästan lika många blogginlägg från bussresan i tisdags blev det lite tyst här på bloggen. Jag har ännu inte riktigt hämtat mig från intrycket att jag befinner mig på Ingvar Kamprads smålandsgård tror jag. Ja, tro det eller ej, är lite starstruck som ni kanske förstår, även om värden själv inte är hemma just nu så känns det mäktigt. De senaste dagarna har ägnats åt presentationsteknik och igår blev jag filmad och utvärderad. Förutom kameran har vår fantastiska kursledare Renée gjort ett hästjobb och anteckningsboken börjar fyllas. Idag ska de nyvunna kunskaperna användas till att göra om presentationen, fast så mycket bättre förstås. Det är nästan så att det luktar oscarsmaterial!


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it


Kommentarer
Postat av: Jesper

Kan du inte komma hem nu istället? Jag längtar!

2011-10-06 @ 20:00:10
Postat av: Jespers fru

Jag längtar också!!! Nu är det bara 20 h kvar!

2011-10-06 @ 21:48:55
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Mor Lisen

Hahahahaha.. Vad gulliga ni är!

De e de som kallas KÄRLEK..:)

2011-10-06 @ 23:31:24
Postat av: pernilla

Haha! Söta kommentarer :)



Det där med att bli filmad och analyserad när man håller i en presentation har jag också varit med om. Hemskt men oerhört nyttigt! Jag var för övrigt på blixtvisit på ICOM i torsdags. Spännande att se hur ni har det.

2011-10-08 @ 11:13:45
URL: http://vitaparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback