Pressat schema

Man skulle ju kunna tro att jag gått och dött men så är inte fallet, snarare har det inte varit en lugn stund här bakom kulisserna till bloggen med helgbesök av svärföräldrarna som bl. a innefattade att gå på musikal. Jag vill passa på att tacka för alla tips gällande pumpapyssel, min Jack 'o lantern kommer tillverkas enligt konstens alla regler.

Kvällen har jag tillbringat i arbetsrummet där jag ögontjänat lite och städat på mitt skrivbord, för imorgon bitti kommer nämligen lokaltidning på besök. Spännande värre! Pennor en masse har jag och favoritpennan sedan många år är Staedlers pigment liners - urbra att både skissa och skriva med men inte trodde jag att jag hade fjorton (!) stycken i pennstället, dessutom finns det nog en och annan i handväskan och säkert någon ytterligare i övriga hemmet. Hå-hå ja-ja. Pennorna är sorterade och laptop:en dammad så nu är jag redo för pressen.

Ursäkta bildkvalitén men båda kamerorna är på laddning...


Mobilfoto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad spännande Sara! Det kommer en lokal tidning hit på fredag och gör intervju med mig. Jag har också städat skrivbordet ;) Du måste berätta mer om detta senare! Ha en bra dag! Kram Emelie

2010-10-26 @ 08:25:23
URL: http://www.emelish.blogspot.com
Postat av: Sofia-Tingelings

Nä, men gud vad kul!!! Hoppas allt gick bra.

2010-10-30 @ 00:18:19
URL: http://tingelings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback