Tager du...

Äntligen! För första gången har jag varit på ett bröllop där brudparet är mina vänner och inte släkt, eller heller inte vänner till mina föräldrar. Kort och gott, jag har kommit tillräckligt upp i åren för att mina vänner börjar gifta sig. Underbart!

Bröllop är ju otroligt speciellt och för en romantiker som jag själv var det ju inte utan att den vattenfasta mascaran kom väl till pass.

Bland alla bröllopsgåvorna var det särskilt en present som jag fastnade för. Efva Attlings samarbete med Orrefors som resulterat i glasen med en silverring kring foten. Så enkla, så vackra och vad passar bättre än inspriptionen på latin: Amor Vincit Omnia - Kärleken övervinner allt!


attlingglas
Foto: orrefors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback