Nytt år, ny kalender?

Som sagt. 2007 är snart slut och förmodligen din kalender för det året också...

Det finns en överhängande risk att 2008 bär med sig precis lika många födelsedagar, möten, namnsdagar, träningstillfällen, smarta idéer, jobbtimmar, temperaturväxlingar, saker som ska göras, tandläkarbesök, föräldramöten, skolavslutningar, konserter, högtider, premiärer och allmänna glädjeämnen och sånna som är rätt tråkiga också som att besiktiga bilen t ex... Allt detta är supersmart, för att inte säga nödvändigt att anteckna i en kalender.

Kolla in Anders härliga affärsidé och beställ en egen personlig almanacka du med!

Jag beställde min i somras och saknade både linjal och gummiband, något som mina tidigare kalendrar hade haft, varför jag knåpade lite med gamla reservdelar och fick till kalendern just så som jag vill ha den. Gud hör bön heter det ju och nu ser jag att man kan få både linjal och snodd om man så önskar på sin personliga almanacka (utan att dissekera gammal skåpmat). Fantastiskt bra.

image251
Foto: LMFI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback