Imorgon är det första dagen på resten av mitt liv...

Idag: Diplomering, ett galet kommunalpolitikertal, blommor, Gula änkan, presenter, tårar, jordgubbstårta, twister, cigarrrökning, jordgubbsbubbel, tidskapsel, minnesmonument, limbo, discodans, kärleksförklaringar, glädje, sorg... allt i en enda examensröra!

Today is the day!

Imorgon:[how to speak] jobbsök, sommar, nervpirr, huvudvärk, tomhet, öppna dörrar, flytt, kärlek, framtid, glädje!! 

[och några oavslutade högskolepoäng..]

Johanna hälsar med kramar! 

Nu är jag designer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Myran

min big sis har tagit guld i design, hon är bästast och finast, och ja helt klart min idol och förebild resten av mitt liv. underbar avslutningsfest igår.
jag gillar och lövar dig mestast!
Puss lill sis

2007-06-03 @ 03:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback