Sommarplåga

Nä, inte den där låten som de spelar om och om och om igen, utan den andra plågan... getingar!

Jag är inte vidare harig av mig, men med en kryphysterisk sambo [ja, i vårt förhållande är det jag som är spindeldödaren...] så blir sommarmiddagarna ingen lugn och trevlig upplevelse om vi får getingar på besök.

En getingfälla kan rekommenderas i jakten på den lugna sommarmåltiden, presenteras efter prislapp:

image200 
I klarglas från Indiska, 29.50:-

image201 
I färgat glas från buxus.se, 49:-



image202 
I antikförsilvrat glas från tradgardsliv.se, 105:-

image203 
I teracotta från danskdesign.nu, 229:-




image204 
I klarglas från Ekenäs museishop Finland 41.55 Euro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!!
Jag skulle vilja veta hemsidor till den finska och Den antikfösilvrade getingfällan?
Mvh

Svar: Hej!Eftersom inlägget är så gammalt som 8 år finns inte just dessa längre till försäljning vad det verkar. Däremot har jag sett att Creative Company (cchobby.se) säljer en liknande som den i glas. Hoppas du hittar det du söker!
Little Miss Fix It

2015-06-20 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback