Nu är det jul igen!

Idag invigde vi årets julbutik på IKEA Kalmar. Med saft och tårta firade vi veckor av planerande och uppbyggnad och att vi stolt kan presentera ett julsortiment som är bättre än nånsin!

Alla ljusslingor har LED-belysning [Ljus Emitterande Dioder, energisparande och med lång livslängd] och kan även användas utomhus.

Sortimentet består av en skandinavisk modern serie i rött och grönt och en internationell modern i guld, silver och lila.

Jag kan inte bestämma mig riktigt hur min gran ska pyntas men några av favoriterna är de lila glaskulorna [jag trodde väl aldrig jag skulle säga att jag gillar lila glaskulor..!], den svarta julbocken åsså den fantastiska ljuskronan förstås!

Litet smakprov kommer här:

image234
Foto: Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: ylle

ÅÅååå vilka härliga prylar. Även för en GAMMAL julhatare som jag - kanske börjar jag komma över det nu I MIN ÅLDER...
Du hör hur jag tog åt mig av Din kommentar i min blogg
ha ha ha
igen!!!!
Den svarta bocken var speciellt läcker! kram Ylle

2007-10-06 @ 17:35:32
URL: http://sammie.blogg.se
Postat av: Corneliusmathilda

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-07-28 @ 13:56:53
URL: http://corneliusmathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback