Till minne av...

mina älskade Converse.

Ibland faller man pladask för något, och ibland gör denna kärlek att man inte kan skiljas från något fastän man kanske borde gjort det för flera beiga nyanser sedan...

Mitt första par converse sitter numera inom glas och ram. De har både gladdansat och ilsket sparkat grus, skavt och varit underbart sköna, vardagspassat till jeans och sommarsvassat med klänningar.

Nu har jag nyare skor. Men inget förtar den där första kärleken...


Foto: :.sara hansson

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken bra idé, jag är också en converse älskare och har slitit ut några stycken. Men jag har inte slängt dem, så sådär skulle man allt göra!

2008-08-22 @ 14:42:07
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Blog1103

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-11-30 @ 08:54:51
URL: http://blog1103.blog13.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback