Utspiration och inspiration

Bloggtorkan är över! Vi har haft långväga besök som avlöst varann denna långweekend och det har inneburit minimal tid för bloggen och maximal påfyllnad på umgängeskontot, men nu börjar alltså livet återgå till det normala och här är jag så igen.

 En liten uppdatering:
I torsdags hade alltså IKEA Kalmar nyhetsvisning och inspirationskväll för FAMILYmedlemmar. Det var inredningstips, snittar, L.E.D-snack, godis, blomsterarrangemang och give aways så det stod härliga till!!
Våra medlemmar är superintresserade och tacksamma åhörare. Trots min 13 h arbetsdag gick jag hem på små moln av positiv respons och endorfiner. Därav rubriken på inlägget, även om jag var den yrkesmässiga inspiratören, fick jag minst lika mycket tillbaka...

Bilder på blomsterarrangemangen kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback