SHAPE UP med KG Design

Nej jag pratar inte om någon mystisk träningsmackapär från TV-Shop, utan om höstens nyhet från designerduon KG Design. Deras härliga formgivning har jag bloggat om tidigare och nu har sortimentet utökas ganska rejält och finns att köpa i ex. de flesta VILLAGE-butiker. SHAPE UP är det platta grytunderlägget som med lite handfasta grepp kan förvandlas till exempelvis en fruktskål. Den böjliga metallen är överdragen med livsmedelssäker silikon. När silikon används utanför människokroppen tycker jag den kommer allra bäst till sin rätt...


Bild: publicerad med tillåtelse av KG Design

Kommentarer
Postat av: Emilia

Coola! Bra julklappstips! Tror faktiskt vi har "tuben" från KG designs.. den som bajspåsarna sitter i med plats för handduk. Förresten.. undra vart den tog vägen efter flytten!!! Måste leta!

2008-11-12 @ 11:34:54
URL: http://wordsinthewires.blogg.se/
Postat av: caroline

Ska jag köpa idag.

2008-11-13 @ 08:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback