Add a tag

Jesper skulle på tjänsteresa och bad mig knyta ett färgglatt sidenband runt handtaget på resväskan. Ja, han har en liten svart sak, han och en miljard andra resenärer. När han kom hem igen var bandet borta. Efter en enda resa. Funderade över om det inte fanns några snygga och utmärkande adresslappar att få tag i. Hittade denna lilla sötnos. Add a tag finns i massor av färger och mönster. Jag gillar den i skinn bäst. Säljs exempelvis på Åhléns City och Designtoget.



Bilder: kollage av bilder från addatag.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hen Saran!



Hoppas allt är finfint!



Ville bara säga att om ditt framtida B&B kommer se ut så här så flyttar jag dit med omedelbar verkan! ;)



KRAMA

2008-10-07 @ 12:26:39
Postat av: Johanna

Okej... nu känns det som att allt bara blev förvirrat här.. men du vet ju att jag lätt blir förvirrad.. bortse från den senaste kommentaren och låtsas att jag är normal... =)

2008-10-07 @ 12:28:50
Postat av: Anna-Karin

Vilka snygga adresslappar. Det vore nått för mig som också har en "svart sak" om än väldigt stor.

2008-10-08 @ 10:20:29
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken rolig och praktisk pryl! Får ta en tur till Designtorget i helgen och kika lite... :)

2008-10-08 @ 20:39:24
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback