Något önskvärt

Jag blev inspirerad av Frida och plockade fram fem saker som definitivt står på min önskelista: 1) Ett måste för en IK lover - pallen Ingvar. 2) En vit underskön Panton stol. 3)  Mumsiga kakor smakar bättre på Jelly Beans fina fat! 4) Pussenuttiga Puppy får gärna flytta in hos mig, behöver inga promenader i regnrusk, men är ändå söt som socker.. och slutligen 5) Heron... my hero. Så fin, så funktionell... Så härlig!

Snälla tomten...
 
Bilder: room, vitra, jellybean, pid & luxo

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Finfina saker! Har faktiskt en svart Ingvar pall som jag använder som står bredvid sängen!



Ha en trevlig helg!



Kram

/Johanna

2008-10-24 @ 11:52:04
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback