Nytt från Hay

Jag upptäckte att danska favoriten Hay som jag bloggat om tidigare nu även säljer mattan Pinocchio i ytterligare två färgställningar (jag har i alla fall inte sett de tidigare) - abergine och purple. Jag tycker jättemycket om den första multifärgade varianten också, men fasiken om inte auberginvarianten (överst i bild) har det lilla extra.
Mattan är i renaste ull och kostar från 1.999:-. Undrar hur de känns att gå på?

Uppdatering: Det är nog bara jag som är lite sen... alla tre varianter verkar ha funnits sedan förra året... :-)


Bilder: hayshop.dk

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Svar: Hihi, det är ingen fara! Bättre sent än aldrig heter det ju. Så tack så mycket!



Vilka grymt härliga färgklickar. Har aldrig sett dom förut. Jag är väldigt nyfiken på att känna hur det känns att gå barfota på dom. Dom ser jättesköna ut. Kanske blir lite massage uner fötterna?!



Kram

/Johanna

2008-09-22 @ 22:46:32
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Lisa

Jag har precis köpt en Pinocchio multicolour och kan meddela att den är fantastisk att gå på!! :-) Bästa köpet på länge.



//Lisa

2008-09-23 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback