Vitt, vitt, vitt

Jag genomgår alltid olika färgperioder. I höstas var det svart, då målade jag allt som kom i min väg blanksvart. Just nu är jag inne i en period då jag tänker allt i vitt [igen]. Allt jag är trött på riskerar att spraylackas vitt.
Vissa projekt har en tendens att bli extremt utdragna dock och att lacka saker med pensel är bland det tråkigaste jag vet. Vardagsrumsbordet håller på att få nya kläder under ovan nämnda projekt, Jesper målar och jag ligger på soffan och äter chokladpraliner under glada hejarop... Jag är ju faktiskt fortfarande sjuk.
 
          
Foto & montage: :.sara z

Kommentarer
Postat av: jocke

Vitt är fint! Och svart! :)

En sak om hotellfox är att det tyvärr inte är speciellt fräsht, det är lite sunkigt, lite som engelska hotell om du vet hur de är? Lite sprickor i väggarna, märken i golven och sånt..

Jag skulle inte ha en romantisk weekend där, då skulle jag nog satsa på ett lite finare hotell... Däremot en partyresa skulle funka där :)

2008-09-21 @ 20:51:40
URL: http://jlindberg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback