H&M sommar, sommar sommar!

Har just spanat in H&M Homes sommarkollektion och me like! Jo, produkterna, visst, men jag tänker mest på miljöerna! Vilka underbara bilder, så himla inspirerande. Den övre bilden visar just hur jag vill att kalas ska gå till. Opretentiöst, naturnära, färgglatt och människonära (ja inte en enda människa syns ju på bilden men när kalaset är i full gång då kan man tänka sig att ungar och hundar springer runt, sitter i pappas knä, eller i mormors och gudmor hon sitter så nära värdinnan att hon måste vika in armbågarna för att kunna använda besticken. Ja, kort och gott umgänge när det är som bäst). I den undre bilden ser man en vägg som har levt i mer än hundra år... En sån vägg vill jag bo ihop med.

I helgen hinner jag kanske med ett par inlägg om själva kollektionen.

Foto: skärmdumpar från hm.com

Kommentarer
Postat av: Anna med Totti

lön på fredag... då ska det shoppas på hm home! :)

2009-04-20 @ 13:12:03
URL: http://totti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback