Höstformex 2009, lägesrapport

Formex so far uppfyller alla förväntningar. Efter en uurtjusig pressfrukost, intressanta möten (läs div. bloggare och good-to-know-people) och mässgodis har snart en mässhall avklarats (en eller två to go). Visitkort har bytt ägare till höger och vänster och en VIP-inbjudan till kommande kvällsaktivitet ligger i tryggt förvar i min ficka. Just nu sitter jag i presscentret och känner mig viktig ;-), dessvärre kan jag inte publicera frukostbilderna än eftersom de är för stora men här kommer lite foton-i-farten från förmiddagen. Enjoy!


Fina färgglada fåglar i nya färger i OMM's monter.


Stefan Nilsson från Trendgruppen spanar in nyheter.



Hildur och jag käkar färgglad karameller och har hur jättemycket som jättehelst att titta på! (och prata om)


Kommentarer
Postat av: carro

Va roligt att du har det bra i storstan...men klarar du verkligen av mässan utan mig? Jag presenterade dig ju så fint för utställarna förra året. Dom måste sakna din hälft;)

hihi.

2009-08-27 @ 19:23:21
Postat av: Anna-Karin

Ska bli spännande att höra och se mer när du kommer hem.

2009-08-28 @ 11:57:25
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Hildur - fixa&dona

Tack för två underbart roliga dagar i ditt sällskap!!! Inte kunde man tro att vi aldrig har träffats förr. Hoppas du får/har haft ett trevligt mingel ikväll. Lycka till på söndag! Kraaaam!!!

2009-08-28 @ 16:59:46
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Fia

Kus!

Han Stefan Nilsson är en av dem som ska bedömma mig i brillor :)

Kram

2009-08-31 @ 19:01:28
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback