Loppis på låtsas

Nu kommer ett litet nättips så här sista dagen på året. En av mina favoritbutiker - likasom.com har världens rea just nu! En rolig grej som jag faktiskt inte sett tidigare är deras bestickserie Loppis som består av ett helt set udda bestick precis som om de vore loppisfyndade. Fast nya och fräscha, perfekt för dig som gillar tanken på udda grejer men inte vill ha andras gamla skräp. För övrigt fastnade jag för den vackra inspirationsbilden med tapeten Uni Royal från InTrade för detta färgtjohejsiga kök i villavillekullastil hade jag blivit riktigt glad av att sitta och fika i! Men åter till rean, själv tänkte jag slå till på en självbevattnande ekorrkruka -fiffigt för en blommördare som jag själv...


Foto: kollage av bilder från likasom.com

Kommentarer
Postat av: Irma

Hej och tack för svaret ang ljusstaken! Den är verkligen toksnygg!!! Tyvärr bor jag "en bit utanför" Malmö. (Det där var min humor, jag bor i norra norrland... haha) Men nu vet jag i alla fall var den kommer ifrån... God fortsättning!

2010-01-01 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback