PLAYSOME - mitt inspirationskollage hos Marbodal

Ikväll ägnade jag en stund åt att göra ett inspirationskollage på Marbodals hemsida, något som tydligen flera inredningsbloggare ägnat sig åt den senste tiden. Man kan visst vinna ett kök för 30 000!  Jag gick helt på känsla och lät kollaget PLAYSOME växa fram, uj vad det blev omflyttningar av bilder kan jag säga och jag vet inte om jag lyckades precis men det känns ändå som ett Little Miss Fix It-place to be med favvofärger, fina former och med glimten i ögat. Efteråt surfade jag runt bland de andra kollagen och upptäckte att Mija Kinning (inredaren från Bygglov ni vet) gjort några inspirationsvarianter. Me like Mija. Och om du like me så gå in och rösta innan den 16 januari vettja!


Mitt inspirationskollage PLAYSOME från Marbodals idéstudio

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Så det blev ett inspirationscollage i alla fall. ;-) Härligt att ha dig tillbaka på bloggen igen. Ska du till Formex? Möbelmässan? Kram!

2009-12-30 @ 00:58:51
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Buy true religion

In many peoples minds, eyeglasses are mainly used to rectify vision errors, for they are used in this way since their first appearance several centuries ago. However, such situation is gradually changed when it comes to recent centuries, a period of time when great achievements are made in eyeglasses industry and people begin pay more attention to fashion. Therefore, eyeglasses must be designed in trendy ways, so as to satisfy wearers demands on fashion. And many fashionable eyeglasses come into being as a result. Or there are still many eye glasses that are seldom used as vision rectifying articles, but accessories, including stylish non prescription eyeglasses, funny eyeglasses, etc. Of which, funny glasses can, to a greater extent, reflect wearers demands on fashion.

2010-08-05 @ 09:37:19
URL: http://www.salejeansbrand.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback