Illustratörer jag gillar - Basher

En av våra favorittavlor här hemma är våran lilla "Basher" som hänger i vardagsrummet.
För en herrans massa år sen bjöd jag och svägerskan Jesper och hans tvillingbror på en födelsedagsresa till London och än idag tycker Jesper att det är min bästa present. Vi hade en fantastisk långweekend i den regniga världsstaden och gick på musikal, pub och museum, som sig bör. Och så gick vi på Spitalfields Market vilket var den absolut största behållningen. Där finns det gott om unga designers och konstnärer vilket gör att man verkligen kan fynda juste design och det var där vi blev kära i vår röda lilla coola gubbe från konstnären Basher. Man kan beställa tavlor även från Sverige, det är bara att mejla en prisförfrågan. Jag blev förjust i den rosa överst till vänster, kanske dags för en lillebror Basher...


Foto: basherworld.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det är väldigt mycket "En liten" över figurerna.

Men vist är de fina.

2009-02-18 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback