Frukostlektyr

Igår kom jag hem så sent att jag inte ens orkade gå igenom posten men nu på morgonen fick jag lite tid att bläddra igenom H&M Home-katalogen! Wow vilka härliga bilder. Tänk vilken skillnad det gör att fysiskt känna på något (ja fortfarande inte produkterna förstås, men väl de frasiga pappersidorna - mmm), produkterna kommer liksom mer nära och det gör i alla fall mig mycket mer köpsugen. Jag har ju dessutom helt missat att Liselotte Watkins varit med på ett hörn även i home-kollektionen. Oh my vad jag gillar hennes illustrationer! Vill ha-vill ha-vill ha! Tyget finns bara i begränsad upplaga och säljstartas idag så skynda beställa...

PS. Inspirationen börjar så smått spira, det är ljusare på mornarna och idag har jag träningsvärk! ;-). Vill dessutom påpeka att jag verkligen uppskattar er läsare och att ni lämnar kommentarer, det om något ger blogglust. Puss på er! DS.


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Karodie

Sara min fina inspirationskälla! Tråkigt med torka, men snart får du åka skiiiidor! Och hur är det egentligen med design + vinterort? Måste allt vara i inrett i furu på ett skiresort? Undrar om fransmännen har det fint eller fult hemma hos sig;)

Kram

2009-02-26 @ 08:35:32
Postat av: Johanna.B

Jag väntar fortfarande på katalogen, är så nyfiken. Kanske den dimper ner i lådan idag?!



Kram

/Johanna

2009-02-26 @ 10:01:30
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Kattis

Jag fick också hem den igår och ja, det är verkligen en annan känsla att titta i "pappersform", jag hittade t.ex mer snygga produkter nu än online. Är svagast för den marina/klassiska delen. :)

2009-02-26 @ 13:42:09
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/
Postat av: Mor

Mmmm... Härligt att läsa din blogg.. Blir lugn o glad av nån konstig anledning..:)

Puss å gonatt, min rödhåriga skatt..:)

2009-02-26 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback